lördag 16 januari 2010

drömvärlden

Endel lever i någon slags bubbla, en bubbla som egentligen inte ens finns, den perfekta bubblan, där bara en själv är perfekt och ingen annan..

jag lever i verkliga livet, där vi gör slut med varandra, vi bryter med kompisar, vi ser upp till våra föräldrar, vi är inte sams med alla, vi vårdar våra förhållanden vi har till alla vi älskar och framför allt INGEN är felfri!!

jag gillar ordet felfri, för det säger så mycket och jag tycker det visar en respekt man har till sig själv, att man tillåter sig själv att inte vara "rätt" utan man lever i en värld där folk får ta en som man är:)

som min familj den är långt i från rätt och långt i från felfri, men det vi har gemensamt är kärleken till varandra, att vi älskar varandra o är lojala och alltid står där när det är extra jobbigt för någon av oss..

och något jag inte tål är när någon säger något dumt om min familj, och en person sa en gång en jävligt dum grej och där försvann respekten för henne..
men gött när man kan rensa och göra egna val här i livet:)

endel vill verka speciella, att dom är sååå jävla bra jämnt! att dom vill få en guldstjärna bara dom har diskat, men disk kommer till på ett sätt,, man gör mat i det och man äter på det för att man vill ha något o äta på och då får man diska och inte faaan är man duktig för man diskar upp efter sig själv, om någon har missat så är det endel i att bli vuxen!

det finns många som vill leka vuxna och när man säger man får vuxenpoäng, är man på rätt väg på det eller leker man bara att man är vuxen, fast man bara är en liten mes? :P

jag vet många som läser min blogg i "smyg" som tar åt sig av det jag skriver.. men som jag alltid säger, tar du åt dig handlar det säkert om dig ;)

ikväll blir de lugnt:) i morgon blir de buggkurs med järngänget:D

3 kommentarer: