torsdag 18 februari 2010

mycket tankar

var hos han idag.. kom fram mycket som jag trodde jag hade accepterat med mig själv.. men va mycket som jag inte tyckte om, som vi ska fortsätta och jobba med... mycket tankar som forsar i huvudet.. jag vill ju jobba med och bli helt nöjd med mig själv... vi började i en ände, men hamnade på något helt annat.. eller kanske inte helt annat, men inget jag trodde skulle ha med "det" att göra...

han är så klok och jag är glad jag fick komma till honom.. han är räddningen för jag ska bli komplett i framtiden.. nu gäller det bara och jobba med uppgifterna han gav mig.... sakta men säkert kommer jag kunna acceptera..

känner mig kluven, känner bara för och gråta.. trodde inte jag kände så här.....

svälj inte släpp ut det.. jag ska försöka! acceptera, älska det!

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar