tisdag 16 februari 2010

snörvel!

jaa, jag har åkt på årets förkylning..jag brukar aldrig va förkyld.. minns liksom knappt när jag var så här förkyld! men får väl skylla sig själv när man festar och inte tar på sig jacka när man går ut.. inte ens aloe vera vill hjälpa till då liksom..men nu klunkar jag det som bara den och dricker honungvatten osv..

jag är liksom aldrig sjuk så tycker inte om detta o vara orkeslös och grejer.. men gick till jobbet idag, även om jag gick hem när dom hade tog lunch..men fick några timmar iaf=) Dom mobbade mig för jag var så tätt i näsan:P men tyckte jag skulle gå hem o kurera mig:)
men egentligen så ska man väl vara glad att man inte är sjuk så ofta, endel är ju fasiken sjuka jämnt, men tror det har mycket med vart man bor och hur man hr det med hygien oxå.. och jag tror att endel kasnke har mögel i husen, går utan kläder, sjukt dåligt immunförsvar.. men tycker att är man sjuk ofta ska man kolla upp att inte huset är fullt i mögel!!

för mig är det dags o klära sig klä på sig när man har druckit någon öl o kännre att man är så varm man behöver ingen jacka..sjukt dåliga ideer man har..
plus att jag inte kan träna idag eller i morgon! MUPP! jag vill ju s gärna träna har verklgien kommit igång med detta nu:)
men kasnke köper mig ett gymkort på fredag om jag är frisk:)

nu blir de semlor o fika med mor och far:) dom är bäst i världen!!

1 kommentar: